Despre noi

Acasă > Despre Noi

Bianca Muntele

CEO & Fondator

Bianca Muntele - asistent virtual Romania
Despre noi

Bianca, Daniela sau Ana sunt pregătite să fie asistentul tău virtual.

Suntem o echipă de freelanceri cu experiență în asistență virtuală pentru manageri și ne-am dedicat misiunii de a furniza asistență de înaltă calitate și pe termen lung. Ne place să fim atenți la omul cu care lucrăm și la nevoile lui.

Experiența noastră și abordarea personalizată ne definesc, iar angajamentul nostru este să sprijinim managerii în atingerea obiectivelor lor.

Pentru a ne dezvolta, am atras alături de noi o echipă de profesioniști din diverse domenii de activitate, cum ar fi: design grafic, project management, programare, specialiști în PR și comunicare, și alții.

Acest colectiv divers ne permite să îți oferim un suport cât mai complet, contribuind astfel la creșterea continuă a afacerii tale.

cum lucrăm

Obții mai mult decât un simplu asistent manager

Vei avea un partener de încredere care aduce eficiență, asistență personalizată și profesionalism

1

Ne cunoaștem.

Te vezi la o întâlnire scurtă de 20 de minute cu Bianca pentru a identifica nevoile tale și pentru a-ți povesti despre noi.

2

Faci lista de sarcini.

După ce ți-ai determinat nevoile, următorul pas este să scrii efectiv toate sarcinile zilnice care îți iau mult timp sau care nu îți fac plăcere să le faci. Le trimiți către noi, iar noi îți răspundem punctual cu modurile în care te putem ajuta.

Deleagă sarcini

3

Asta este partea cea mai faină! Odată ce ai ales ce anume vrei să delegi, asistentul tău va începe să lucreze.

Este esențial la început să ne oferim feedback reciproc pentru a-ți înțelege stilul de lucru și pentru a fi cât mai eficienți.

Important! Credem în chimia dintre noi și client, așa că prima lună este de probă, iar oricare dintre noi poate renunța la colaborare.

De ce să ne alegi pe noi?

Te înțelegem și ne dorim să creștem odată cu tine

Bună! Eu sunt Bianca și am văzut această oportunitate pentru managerii din România.

Când m-am apucat de asistența virtuală, nu prea se găseau informații în România despre astfel de servicii. Abia găseai un articol care să explice ce face un asistent virtual.

Pe de altă parte, grupurile din SUA și UK erau pline de oameni care se ocupau de asta și manageri care căutau ajutor.

Așa că am văzut o oportunitate pentru mine, în primă fază.

Am creat un site și am participat la un eveniment de business. Nu pot să exprim câte emoții am avut. Nu aveam nicio idee despre ce voi face, cum voi face, cum să-mi stabilesc tarifele, dacă să deschid SRL sau PFA. Eram un pachet de emoții și întrebări.

Ce am făcut? Am spus: “Bună, sunt Bianca și sunt asistent virtual pentru manageri. Sunt soluția potrivită pentru tine dacă te simți copleșit de sarcini, dar nu îți permiți un asistent full-time.” Și uite că managerii și antreprenorii au fost extrem de încântați de ideea mea, astfel că am câștigat cinci clienți dintr-un foc.

Pe măsură ce lucram cu clienții, am fost deschisă la feedback și astfel am ajuns să ofer servicii de calitate, câștigând clienți pe termen lung care apreciază munca mea.

Pas cu pas, am crescut și eu și astăzi am alături de mine o echipă de freelanceri.

 

Sunt sigură că în mintea ta acum sunt foarte multe întrebări.

Hai să răspund aici la câteva, iar la restul le putem discuta într-o întâlnire video. Ce zici?

Se încheie un contract?

Desigur! Avem un contract, iar datele tale sunt protejate de clauze de confidențialitate.

Se emite factură?

Da. În prima zi a lunii emitem factura pentru serviciile prestate în luna anterioară.

Care este prețul?

Plata este simplă, fie pe oră, fie pe proiect. Pentru a primi o ofertă, avem nevoie de o întâlnire pentru a stabili lista de sarcini și numărul de ore.

Nu știu câte ore o să am nevoie.

Nu e nicio problemă. De aceea avem lună de probă.

Cum pot fi sigur că nu trageți de timp?

Folosim o aplicație pentru a contoriza timpul și notăm fiecare activitate. La final de lună, îți trimitem un raport detaliat.

Cum comunicăm?

Stabilim împreună 1-2 canale de comunicare, cum ar fi email, Slack, Whatsapp sau altele. Alegem împreună ce se potrivește cel mai bine pentru tine.

ECHIPA NOASTRă

Cea mai importantă resursă în proiectul nostru sunt oamenii

BIANCA MUNTELE

Fondator

DANIELA BALAN

Asistent Virtual Pentru Manageri

ANA COSTEA

Asistent Virtual PR și Comunicare